Product was successfully added to your shopping cart.
Swipe to the left

Sacharidy a ich význam

27. októbra 2020

Sacharidy tiež známe ako uhľohydráty, sú cukry a škroby, ktoré sú pre väčšinu organizmov hlavným zdrojom potravy a energie. Skladajú sa z atómov uhlíka, kyslíka a vodíka.
Poznáme hlavné dva druhy sacharidov - jednoduché a zložité sacharidy, ktoré sa ďalej delia na polysacharidy, monosacharidy a disacharidy.

Prohormóny a ich účinky

6. októbra 2020

Prohormóny sú v podstate deriváty našich skutočných hormónov, ktoré sa v tele vyskytujú prirodzene.
Daný jednozložkový prohormón alebo zmes viacerých prohormónov sa sústredí na zvyšovanie špecifického hormónu, androgénu, alebo iných anabolických látok v našom organizme. Prohormóny tvoria teda skvelé prekurzory skutočných ľudských hormónov.

Rybí olej alias omega 3 mastné kyseliny

21. septembra 2020

Rybí olej patrí nepochybne k jednému z najprospešnejších doplnkov výživy. Má množstvo blahodárnych účinkov na ľudský organizmus vďaka čomu sa stal tak obľúbeným a vyhľadávaným. Ak nekonzumujete ryby aspoň dva krát týždenne mali by ste zvážiť či si zakúpiť omega 3 mastné kyseliny.

7 skvelých cvikov na chrbát

2. septembra 2020

Chrbtové svaly majú pri spevňovaní človeka ako celku dôležitú úlohu. Ovplyvňujú správne držanie tela, zlepšujú rovnováhu, koordináciu a celkovú pevnosť tela. Dobre vytvarovaný chrbát skvelo dopĺňa a podporuje dojem skvele vypracovanej postavy. Preto je škoda, že množstvo ľudí si radšej zacvičí hrudník alebo biceps.

Kreatín a všetko čo o ňom potrebuješ vedieť

24. augusta 2020

Kreatín je nepochybne doplnok výživy číslo 1 na zlepšenie výkonnosti a sily. S kreatínom už bolo urobených množstvo vedeckých výskumov, bolo o ňom napísaných množstvo článkov a skúšalo ho mnoho ľudí a zistilo sa, že nikto nedokáže poprieť, že kreatín skrátka funguje.

Plank, cvik, ktorý by ste rozhodne mali cvičiť

20. augusta 2020

Plank je jednoduchý ale účinný statický cvik s vlastnou váhou, ktorý by ste rozhodne mali začleniť do vášho tréningového plánu. Poprípade aj kúsok mimo neho, kľudne môžete cvičiť plank na 5minutiek každý večer alebo ráno.Plank patrí do skupiny cvikov, ktoré asi nikdy nevyjdú z módy.

L-glutamín a jeho prínos pre organizmus

7. augusta 2020

L-Glutamín je jedna z najzákladnejších a najviac zastúpených aminokyselín v ľudskom tele. L-Glutamín tvorí až neuveriteľných 60% z aminokyselín vo svaloch. Glutamín pomáha pri podpore imunitného systému, budovaní svalstva, regenerácií organizmu, podporuje rôzne črevné funkcie a ďalšie dôležité procesy v tele.

Aké druhy proteínov poznáme ?

23. júla 2020

Každý kto sa zaujíma o cvičenie, navštevuje fitko alebo vykonáva nejaký šport sa minimálne aspoň raz stretol s proteínovým doplnkom výživy. Proteín patrí k najpredávanejším a úplne najzákladnejším doplnkom výživy, ktorý by mal mať každý športovec vo svojej skrinke.

HIIT ako najlepšie kardio?

21. júla 2020

HIIT je intervalový tréning s vysokou intenzitou ktorý donúti vaše tuky sa doslova potiť! Ak nepoznáte HIIT tréning alebo poznáte a nikdy ste ho ešte neskúšali určite odporúčam vyskúšať. Myslím, že svojou efektivitou, účinnosťou a menšou časovou náročnosťou sa radí k najlepším “kardio“ tréningom.

Tuky a ich význam

9. júla 2020

Tuky spoločne s bielkovinami a sacharidmi predstavujú základnú zložku ľudskej stravy.
Z chemického hľadiska to sú zlúčeniny glycerolu a vyšších mastných kyselín, ktoré môžu byť podľa typu väzieb nasýtené alebo nenasýtené.